Yeni iş deneyimlerinizde ilk olarak iş hayatında başarılı olabilmek için hedef koymanız önerilir. Hangi işi yaparsanız yapın daha ölçülebilir, ulaşılabilir, zamanı belli ve spesifik bir hedefe sahip olunması gerekir. Stres ise iş hayatındaki başarıyı doğrudan etkileyen bir faktördür. Bu nedenle stres yönetimi yapmak iş hayatınızda avantaj sağlar. Bunun dışında her zaman planlı olun ve zamanınızı siz yönetin.
Yeni işte başarılı olmak için öncelikle kendinizi yenilemek için vakit ayırmanız gerekiyor. Ardından değişikliği kabul edin ve detayları her zaman gözden geçirin. Mümkün olduğu kadar kısa sürede yeni patronunuzla tanışın, kilit noktaları, direktif ve tüm sorumluluklarınızı tartışın. Sosyal medyada yeni bağlantılarınızı güçlendirin. Yerin kulağı olmaya özen göstererek vakit harcayın. Özellikle ilk birkaç haftada şirketinizdeki davranışları belirleyen protokolü gözlemleyin.